Tuesday, November 30, 2010

tentang aku seoarang gadis manje

           Name ku hazirah,name manje ku ziera,eya atau omey..umur ku 14 tahun...aq bersekolah di smk datok lokman..nama ayah ku hassan bin salleh dan name ibu ku abiah binti harun...aq mempunyai sahabat karip iaitu sahabat ketika aku gembira dan sedih.. name2 mereka ialah syahida,liza.alin...mereka lah sahabat ku yg tersayang...aku juga mempunyai kekasih.name nye ibrahim...
aku amat mencintai nya,menyayangi nya...dye lah yg selalu mengubat hati ku ketika sedih...ketika ku gembira dye lah yg membuat ku ketawa..apabila aku mempunyai masalah,dye lah yg mendengar masalah ku,dan mengubati hatiku yg sedih...dan aku juga mempunyai adek2 agkt..name2 nye ialah fiza,nasha..
aku amat menyayangi mereka semua..tetapi aku tidak tahu isi hati mereka,adakah mereka semua menyayangi aku seperti aku menyayangi mereka...
sampai disini sahaja lah dapat ku katakan tentang aku,aku bukannya manje sangat...tetapi aku manje terhadap orang yg aku sayang.....

SEKIAN,                                               DARI:EYA (gadis manje)

No comments:

Post a Comment