Wednesday, December 1, 2010

aku rindu kwan2 ku di sekolah

            Aku rindu kawan2 at sekolah,dan kawan2 karip ku..aku bosan duduk di umAh,x thu nk wat apew..
klu di sekolah boleh lh belajar nan kawan2 n cikgu pon adew..bile time free x blajar bleyh lh borak2 hahahah..
bile duduk at rumah nie aku mcm bibik pon adew...kne basuh bju,kne msak untuk adeq2,kne lyan bdak2.kirenye mcm seorang ibu lah hahhahah...bru aku tahu betape penatnye ma aku wat keje rumah untuk family..balik keje kne msak untuk mkan mlam,mlam2 aku nan ma aku lipat kain..kdg2 ptg2 aku lipat kain bile xdew kje..bile aku tengok buku sekolah aku ingt kawan2..aku rindu kwan karip ku syai,liza n alin...
aku selalu ingt bile dh smpi sek msty kte owg berempat mencrita msalah masing2..adew yg sukew adew yg sedih adew yg mrah..xpi slalu nye msalah kte owg same,bile sedih semue sedih,bile gembira semua gembire,bile mrh semua mrah hahhahaha...kte owg nie nk pegi mne2 sentiase berkepit...walaupon kte owg klas berbeza xpi kte owg tetap bersame,bak kate owg `bagai kan isi dengan kuku'walaupon kte owg bergadoh ktew owg tetap bersame,bergadoh pon xdew lah smpi bertumbuk hihihi...kenangan yg selalu aku x dpt lupe kan bile di sekolah lah...aku ingt lagi time pakwe2 dlu aku wat aku sedih,dye owg lah yg wat aku gembira,ketawa x berhenti henti,sedang kan aku time tu sedih sgt,xpi dye owg boleh wat aku gelak x berhenti..aku aggp kwan biar rmi kekasih biar seorang hihihih.....klu aku rmai kekasih bleyh jad giler aku..ckup lah seorang..lagi pon pompan mne bleyh khwn rmi hahahhaha...laki ajew yg bleyh...aku dan kwan2 pernah tubuh kan geng,aku dan kwan2 tubuh kan geng bukan untuk jadi gengster,tapi kmi wat untuk biar sentiase bersame..contohnye pergi sekolah same2,rehat same2,study same2,so kte owg mhu tidak keseorangan...xpi malangnye nasib kami geng kami pupus..cume kami berempat sahaje yg kekal tetap bersame...aku harap persahahbatn ku ini akan berkekalan sampai bile2,kerana mereka sering membuat ku ketawa x berhenti,klu kami mengangis pon bersame,mrah pon bersame...kami sentiase bersame....
pada sgt2 cuti sekolah nie,cuti yg pnjang...aku merindui kamu semua...kte tdak dpat slalu bersame,kerana semua adew tujuan masing2 di hari cuti ini...syai duduk dirumah nenek dye kat cheras jaya alin pulak bru jew berangkat ke sabah pagi td...aku harap dye selamat pergi dan balik...aku akn doa kan ko alin,supaya ko selamat pergi dan balik AMIN....!!!!..liza pon mggu depan nk naik kpal terbang hihihi...dye nk blik kmpong..nmpk nye aku nan syai jelah at kl..syai balik lah ampang aku xdew kwan hehehhe...balik lah aku rindu...aku xdew kwan kat umah,aku lyan adek2 aku nan bdak2 jew...itu pon dye owg dtg rumah,aku x kluar pon...by the way liza,aku pon turut doakn ko supya selamat pergi dan balik AMIN....!!!!...aku rindu kowg semua rindu sgt2..........................

FOR ALL MY FRIENDS I MISS YOU ALL....
FOR ALL MY TEACHER I MISS YOU ALL....
AND LAST FOR MY BEST FRIEND I MISS YOU SO MUCH...
ZIERA,SYAHIDA,LIEZA AND ALYN....
WE ALL IS BEST FRIEND FOREVER......
I MISS MY BEST FRIEND.............  

No comments:

Post a Comment